Nummien asukit
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Nummien asukit


 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

 

 Vesipisara vailla pelaajaa

Siirry alas 
2 posters
KirjoittajaViesti
Murojaki
Owslasta
Murojaki


Viestien lukumäärä : 451
Join date : 04.08.2011
Paikkakunta : Jyväskylä

Vesipisara vailla pelaajaa Empty
ViestiAihe: Vesipisara vailla pelaajaa   Vesipisara vailla pelaajaa EmptyTo 4 Elo - 11:49

Keksin vaan taas niin kivan ulkan ja hieman pohjaa hahmolle, että halusin antaa tälle mahdollisuuden, jos joku tästä hahmosta kiinnostuisi.

Vesipisara vailla pelaajaa 2nrhwec
Nimi: Vesipisara
Ikä: 1-2.v
Sukupuoli: Naaras
Yhdyskunta: Aamukaste tai hlessi
Asema: Rivikaniini tai kenties owslalainenkin (jos kuuluu Aamukasteeseen)

Ulkonäkö:
Kuva on kiva kaveri.
Vesipisara on rakenteeltaan normaalikokoinen naaraskaniini. Tämän karva on pehmeää, hitusen silkkisen tuntuista.
Pääväriltään Vesipisara on puhtaanvalkoinen. Tämän korvat, etujalkojen varpaat ja takajalat ovat vaaleahkon harmaat. Kuonon päässä on myös harmaa kuvio ja hännänpäällinen edustaa tuokin vaaleanharmaata väriä. Naaraan selässä ja kyljillä on eri kokoisia pilkkuja, jotka ovat väriltään myös vaaleanharmaita. Silmät ovat kirkkaat ja väriltään vihreänsinertävät. Silmiä koristavat kauniit, näkyvät ripset. Päälaellaan Vesisateella on tuuheahko otsaharjas, joka on väriltään hieman vaaleanharmaampi kuin muut naaraan harmaat kuvioinnit. Korvansisustat ovat väriltään vaaleanpunertavat.

Luonne:
Ajattelin jotain hieman poikatyttömäistä hahmoa, mutta pelaaja saa toki päättää luonteen.

Menneisyys:
Pelaaja saa päättää.

Fyysiset voimat:
Pelaaja saa päättää. Itse olen kuitenkin tuumannut:
- Nopea jaloistaan
- Kohtalainen taistelija, ei mikään paras muttei kovin huonokaan
- Osaa uida

Vaikutelma:
Pelaaja saa päättää.
Takaisin alkuun Siirry alas
Oodi
Frith
Oodi


Viestien lukumäärä : 429
Join date : 25.07.2011
Paikkakunta : Jyväskylä

Vesipisara vailla pelaajaa Empty
ViestiAihe: Vs: Vesipisara vailla pelaajaa   Vesipisara vailla pelaajaa EmptyTi 9 Elo - 13:47

Nätinnäköinen hahmo on, mutta mikset itse ole kiinnostunut sillä pelaamaan?
Takaisin alkuun Siirry alas
Murojaki
Owslasta
Murojaki


Viestien lukumäärä : 451
Join date : 04.08.2011
Paikkakunta : Jyväskylä

Vesipisara vailla pelaajaa Empty
ViestiAihe: Vs: Vesipisara vailla pelaajaa   Vesipisara vailla pelaajaa EmptyTi 9 Elo - 14:45

Haluan välistä hahmon ilman harjasta, jos vielä siis hahmon olen ottamassa (ainut harjakseton hahmoni on Karpalo), mutta koen tämän hahmon sellaiseksi, jolla tuo otsis tulee olla. (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Vesipisara vailla pelaajaa Empty
ViestiAihe: Vs: Vesipisara vailla pelaajaa   Vesipisara vailla pelaajaa Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Vesipisara vailla pelaajaa
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Yrtille pelaajaa?

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Nummien asukit :: Off-game :: Musta pörssi-
Siirry: